Tuesday, April 1, 2014

Nuffnang's Birthday : 7 years old. Congratulation dear Nuffnang :)

Assalamualaikum...

Semalam ulang tahun Nuffnang yang ke-7!!!Nuffnang turn to 7 Alhamdulillah... Syukur sangat sebab Nuffnang berjaya sampai ke peringkat macam ni. Sebab tu la saya pun nak jadi sebahagian daripada keluarga Nuffnang. They are good good good friend... good listener... kebajikan saya pun terjaga... Nuffnang sangat-sangat adil sebab sebelum ni saya ade masalah, saya cuba hantar tiket.. Yesss... they always listen our problem.. They try to solve our problem as soon as possible.

So sekarang ni la peluang saya untuk ucapkan jutaan terima kasih kepada Nuffnang sebab sentiasa ada bersama saya. Selamat ulangtahun ke-7 sekali lagi. Semoga Nuffnang sentiasa hidup dan mekar umpama bunga mekar harum mewangi. In sha Allah...Amin...

Wasalam.


No comments: