Thursday, November 21, 2013

Cantik macam saya...ahakkkk

Assalamualaikum...

Ahahaha... Tak malu kata diri sendiri cantik. Sape lagi nak puji kalau bukan diri sendiri... Ye dak?

Tak... Macam ni... Saya ade satu produk ni sangat sesuai dan berkesan dengan kulit saya. Tak mahal tapi sangat-sangat berbaloi cuba. Bukan produk berjenama tapi biasa-biasa je. Ibu putih dan flawless. Ha... Tu la 2 jenis produk yang saya tengah pakai sekarang... Mula-mula beli yang trial je. 


Harga trial ni pun boleh tahan, RM50.00 termasuk pos. Saya order secara online je. 4 item je: Ibu Putih (pure), Flawless Milky Soap, Day & Night Cream. Yakin dan tawakal sebab sebelum ni kulit muka saya sangat la teruk. Saya beli ni hujung bulan September kalau tak silap. Yang dah habis cuma Ibu Putih (pure) dan Flawless Milky Soap je... Baru je habis. Day & Night Cream ade lagi.. Dah 2 bulan kot. Then saya repeat order ngan seller yang sama sebab hasilnya sangat mantop. Dia sarankan beli Set Combo RM100.00 termasuk pos. Then saya beli la hujung bulan Oktober yang lepas sebab nak cover yang nak habis tu.




Ok... Yang ni Set Combo. Ade Ibu Putih (pure) saiz besar lagi dari yang trial. Ibu Putih Body Scrub, Ibu Putih Whitening Lotion, Ibu Putih Toner, Flawless Milky Soap, Flawless Day & Night Cream. Banyak kan? Saya sangat suka pakai Ibu Putih Body Scrub sebab kulit licin dan bertambah cerah. Pakai kat muka sangat best sebab kulit muka nampak macam flawless-flawless gitu.. Tambah lagi pakai dengan Flawless Milky Soap... 

Nak tengok hasil tak???  

Jeng jeng jeng.....

Tada....


Serius Produk ni sangat membantu mengembalikan wajah saya seperti sedia kala. Tak tau la kenapa semasa mengandung, saya sangat mudah kena jerawat di muka dan belakang. Suami asyik-asyik cakap saya banyak toksid si badan. Saya siap beli foot patch tapi takde kesan je... Saya pakai cream berjenama pun fail. Siap beli Oxy 5 dah... Oxy 10 dah... Huhu... Siap pergi farmasi, mereka offer la produk ape ntah... Mak ai...mahal aihhhh... pastu saya rajin-rajin la search kat facebook. Kebetulan sekarang memang musim Ibu Putih. Walaupun Ibu Putih, ade macam-macam produk keluaran ibu putih ni. So, saya search, bading beza. Ternyata saya tak salah pilih. harga pun berpatutan. Saya beli dari Sabah sebab Ibu Putih yang dijual berasaskan Collagen.


No comments: