Friday, November 8, 2013

Al-Quran Digital iFurqan Pen

Assalamualaikum...

Sempena genap seminggu kita couple di pagi Jumaat yang indah ni, saya nak kongsikan cara mudah untuk saudara baru seperti saya membaca, menghafas dan menghafal Irqa secara basisnya la kan...

Setahun lebih yang lepas, saya ada join bisnes online, iaitu Sistem Automasi Pemasaran (SAP) Venture RM70.00 http://rm70.ibct.my/37 dan RM90.00 http://rm90.ibct.my/2882. Sangat masyuk sebab hari2 dapat income. Produk yang kami jual ialah ESP Shaklee dan Al-Quran Digital iFurqan Pen ni la. Saya sendiri beli dan saya sendiri dpt komisen. Bisnes online ni sampai sekarang ade lagi.Jualan pun masih lagi on.  Kalau nak join skali, klik je link tu n buat payment...tapi mesti pakej yang sama la..kalau pilih pakej lain selain RM70.00 & RM90.00, saya tak amik yer...Kalau nak beli ESP Shaklee atau Al-Quran Digital iFurqan Pen tu pulak, sila la klik link http://esp.ibct.my/7l37 atau http://esp.ibct.my/9l2882 untuk ESP Shaklee dengan harga yang sama RM150.00 dan untuk Al-Quran Digital iFurqan Pen pulak, klik la mana-mana link http://q.ibct.my/7l37 atau http://q.ibct.my/9l2882 dengan harga RM290.00 (Haha...iklan jap)

Ceritanya asal berkenaan Al-Quran Digital iFurqan Pen la ye...1 kotak yang kita beli tu mengandungi Kad Jaminan, Muqaddam, Doa Haji dan Umrah, Earphone, Charger, USB Cable, Manual Pengguna, Kad Kawalan Pen, Neck Strap serta medium utama ialah, Pen Digital dan Al-Quran Digital. Bukan itu saja..kita pun dapat Beg Kulit secara PERCUMA!!! Wow....Wow kan?? 

Saya telah sediakan demo malam tadi untuk membaca Iqra dan Al-Fatihah dengan betul. Caranya dengan mengajuk pembaca iFurqan Pen, iaitu Sheikh Misyari Rashid Alafasy dari Kuwait dan Sheikh Abdul Rahman As Sudais dari arab Saudi.



Ini adalah bacaan Iqra






Ini pula bacaan Al-Fatihah


Mudah bukan? Percaya la bahawa Islam itu sememangnya mudah. Jika kita berazam mahu hafaz Al-Quran, ada pelbagai usaha yang boleh kita buat. Rugi kiranya kita tidak mendalami Al-Quran.


No comments: