Friday, November 15, 2013

Yeyyy... Berjaya letak iklan Nuffnang

Assalamualaikum...

Hari ni happy sebab tgok akaun nuffnang, saya dah dapat RM0.25!!! 


Mau x syok sb ni income pertama saya ok... Lagipun saya tak publish blog saya ni kat mana2 n kat sape2 kecuali my beloved cousin #LinnaRenjest. Pasal saya dapat income ni pun dia orang pertama saya bagitau. Hehehe... She also happy for me. Nak mintak belanja segan kot sebab income kak sepupu dia ni 'banyak' sangat... 

Lepas tu, saya tekad la nak letak iklan nuffnang kat blog ni betul2. Mula la search dari Google then dapat la cungkil ilmu dari rakan blogger yang dah lama bertapak dalam dunia blog ni dan ramai follower dia.. Saya pun baru 1st time jumpa blog AyuSleeping ni, entry dia http://ayusleeping11.blogspot.com/2013/01/cara-nak-letak-iklan-nuffnang-dalam.html. Sangat2 membantu. Terima kasih banyak2 sis Ayu.

No comments: