Wednesday, November 20, 2013

Bunga Mekar Harum Mewangi

Assalamualaikum...

Takde nama lain ke nak letak? Apesal nama blog tu yang dipilih? Hihi... Bukan ape, masa buat blog pun tiba-tiba je rasa nak buat blog. Sebab kalau tulis kat blog ni rasanya macam boleh tulis berjela-jela, merapu-rapu, dan boleh tulis ape je yang saya suka, yang saya syok sendiri. Kalau kat fb tu rasa macam tak seronok share ape-ape kat situ. 

Bunga Mekar Harum Mewangi tercetus tiba-tiba jugak. Mungkin akan ditukar lain hari.Tak tau lagi. Link blog pun tah ape-ape ntah. Letak je ape yang terlintas di fikiran dulu. Ye la macam yang saya cakap tadi, mungkin tukar jugak nanti... Mungkin jugak tak tukar... Tengok la nanti macam mana. Just tambah-tambah ape yang patut ke nak bagi cantik sikit. Sebab banyak benda juga kena tau dan belajar pasal blog ni. Setakat ni, saya search, tambah, buang dan adjust ape yang patut dulu. Hihi... Tapi, dari fahaman saya bila baca blog-blog dari blogger lain, ade yang upah orang lain kalau nak cantikkan blog. Tapi, ade yang back to normal sebab kalau blog cantik-cantik sangat tu berat. Loading pun lambat. So, saya akan hias blog saya biasa-biasa je la...kan?

Ok, tu je la kot. :)

No comments: