Thursday, April 10, 2014

Kecewa Dengan Diri Sendiri

Assalamualaikum...

Huhu... Kecewa sangat! Kenapa la tangan saya gatal sangat nak delete gambar???!!! Sudahnya call suami, mengadu kat dia yang saya terdelete semua gambar dalam album dalam note. Yang tinggal gambar-gambar bluetooth, download, video bagai semua... Gambar-gambar yang aku capture sendiri, video-video Shafiyah mengaji, main, Shafiyah kecik-kecik semua terdelete!!! Benci... potong tangan sendiri baru tau! Suami pulak tak tau nak buat ape la... Sedih!!! Nangis sendiri.... Geram kat diri sendiri.... Gara-gara nak delete 1 gambar terdelete semua!!! Benci laaaaaa.... Gambar-gambar aku xpe la... Gambar-gambar Shafiyah dan video-video die semua aku rasa value die sangat besar... Tak ternilai... Stok-stok gambar untuk blog pun musnah.. Tu semua tak apa...boleh buat balik... Nak gambar Shafiyah n video Shafiyah!!!!


Kesalnya hati sebab note xde sistem restore atau dustbin. Benci lah... Nasib baik note ni pemberian orang... kalau sendiri beli alamatnya dah campak. Benci lahhhhhhhh....

Selamat membaca luahan hati... Wasalam...

No comments: