Friday, April 25, 2014

Keluarga Su: Ulang Tahun Kelahiran Suami Ke-33, 24 April 2014 persamaan 24 Jamadilakhir 1435H

Assalamualaikum....

Hari ni saya nak update entry pasal semalam la... Ingatkan nak surprisekan suami..skali die yang surprisekan kita...Adoyaii...semua jadi kelam kabut.

Asalnya plan nak celebrate birthday suami malam ni, Jumaat memandangkan Rabu lepas dia tak balik... Katanya alang-alang nak balik sebab Isnin ari tu sekolah dia mengajar cuti Easter Monday. Disebabkan itu la aku dengan adik ipar aku yang kerja kat kedai kek plan nak celebrate malam Jumaat.

Pagi semalam sebelum turun kerja ade je saya n Shafiyah call, konon nak wish birthday la... And saya mengadu manja-manja kata Shafiyah nangis halang saya pergi kerja... Suami pujuk Shafiyah..tak ada pun hint cakap nak balik lepas kelas...

Lagi, dalam pukul 11 pagi macam tu suami call saya kat office pulak... Surprise pertama dia bagi di hari jadinya... Dia kata nak beli tiket penerbangan ke Sabah untuk kami 3 beranak dan ayah saya sekali pun pergi 10-13 Mei ni nanti!!! Horeyyy.... Best3x....

Pastu lagi dia call saya dalam pukul 4.30 petang... Dia konon-konon tanya, hari tu saya ade pesan ape kat dia... ubat gigi ke berus gigi... Aih...bila masa pulak ada kirim pape kan.. Pastu saya dah dapat tangkap..ni mesti ada balik sini ni... Awal-awal tak mengaku... Katanya pergi jalan-jalan je... Pastu saya tanya lagi...baru la mengaku dia ada kat Boulevard tengah beli barang dan dah nak balik jumpa Shafiyah sebab malamnya nak bawa Shafiyah pergi makan KFC... Oemgi.... Haha..kalut sekejap..ye la..suami selalu cakap saya ni mudah nak gelabah...Kikiki....gelabah tu elok untuk asah minda tau...dia tak tau...gelabah tu la selalu buat saya boleh mencetuskan banyak idea yang berkualiti. Huhu...

Cepat-cepat saya call adik ipar... Berubah la plan... Kek 2 biji jadi 1 biji... Pastu plan nak celebrate kat rumah jadi kat luar...

Dah la balik kerja semalam jalan jam nak mampui... Sampai rumah 7 petang lebih... Tengok suami dan Shafiyah dah siap...huhu... Cepat-cepat mandi... Ingatkan suami jemput keluarga dia sekali pergi...rupanya tak...Cakap nak beli susu untuk Shafiyah je..memang tu la pun tujuan dia nak keluar...Pasal kek tu saya punya plan la ngan adik ipar... lagi best adik ipar sponsor kek...Red Velvet... Pastu tak jadi makan di KFC...kami makan kat Pizza Hut... Weeee....

Amboi...kemain peace


Semangat..suka la tu dapat Kek Red Velvet

Nak tau tak...semua kat Pizza Hut ingat kita sambut Birthday Shafiyah tau...diorang nyanyi sekali..~~~selamat hari jadi adik comel~~~

Amboiii...atas kek tu selamat ulang tahun ke-33..bukan ke-3...hahahaha...layankan je la...


Gambar sorang-sorang boleh full screen...


Selamat ulang tahun klahiran ke-33 abang...Supian Bin Mat. Semoga abang dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan sepanjang masa, dilindungi Allah SWT, dipermudahkan segala urusan abang, bahagia disamping sayang, Shafiyah, bakal adik-adik Shafiyah nanti serta keluarga besar kita, menjadi anak, suami, abah, guru, sahabat yang bertanggungjawab serta penuh dengan sifat kasih sayang dan utama sekali taat pada Allah dan mak bapak..... I love you till Jannah...Amin Ya Rabbal Alamin...


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Hidangan Pizza Hut yang kami makan malam tadi... Taste of Italy...ummmm mama miaaaa....

Kami pilih Combo Signature Course RM34.90

Gambar atas tu ha... Cukup la..semalam tak amik gambar sebab dah excited nak makan...

Ni hanya untuk hidangan malam je kalau tak silap la... sebab melalui kupon ni hanya valid utk makan malam..ye la kot sebab lama tak jejak Pizza Hut.. Menu kami pesan:
1 Taste of Italy Pizza (Tuscan beef pizza) - Pizza leperrr je segi empat tepat..nipis...
1 Taste of Italy Pasta (Pesto Chicken Spaghetti) - Pedas weyh...sebab d tabur cili kering....hoahhh...
1 Italiano Bruschetta..ha..yg ni roti la...edap..tak tau nak explain apa...cuba la sendiri...
2 Glasses Pepsi... Ni saya 1, Shafiyah n suami biasa la share-share..nyampahhh...

Dah bayar...dapat la kupon seperti di atas...tu muka surat belakang...depan nya camni...

Dalam kupon ni, set seperti yang kitaorang pesan semalam boleh didapati dengan harga RM24.90 tanpa spaghetti la ye. 

Jom Pizza Hut... :)

Selamat membaca...Wasalam


No comments: