Tuesday, May 20, 2014

Rindu

Assalamualaikum...

Hihi...rindu-rinduan pulak ye.... Sebulan ni saya agak busy dengan kerja... Baru nak update blog, datang pulak kerja... Baru feeling-feeling nak up cerita kitaorang bercuti kat Sabah hari tu, mula la tuntutan kerja memanggil-manggil... Harapnya nanti tak lupa la apa nak cerita... Macam banyak yang lupa je ni.. Cane?

Pastu kan... Minggu lepas hari Khamis saya dah siap-siap pindahkan gambar-gambar dari handphone ke pc nak guna update blog la...pastu plan nak up hari Jumaat... datang je office, on pc... Pc pulak problem...tak boleh on! Haha...sabor je la... Call pihak maintenance... Dia suspect hard disc rosak.. Habis-habis... banyak kot 'barang-barang' aku dalam tu! 'Barang-barang kerja' bagai semua... Gila kalau hard disc rosak... Pastu saya siap pesan kat orang yang repair pc saya tu supaya hantar hari Isnin awal-awal pagi...dia kata OK.


Semalam dia sampai dalam tengah hari macam tu... Alhamdulillah...yang rosak CD Rom je... Kui kui kui... RM90 melayang duit company...

Hari ni pulak tak sempat nak update pasal percutian tu... Sempat update pasal rindu je dulu. Rindu nak update blog la... OK, In Sha Allah ada kesempatan esok-esok saya free saya update blog pasal pergi Sabah 3 episod sampai abis... Daaaa...

Terima kasih membaca... Wasalam... :)


No comments: