Thursday, February 22, 2018

Tamat Pengajian dan Layak Dianugerahkan Ijazah Sarjana

Assalamualaikum...

Alhamdulillah syukur ke Hadrat Illahi atas kurnia yang diberikanNYA kepada kita.

Sujud syukur saya berjaya tamatkan pengajian Master saya tepat pada masa yang ditetapkan. Gembira tak terkata. Saya tak sangka saya mampu sampai ke tahap ini sekarang. Banyak yang saya korbankan...namun, semuanya membuahkan hasil yang sangat memuaskan. Tulang belakang saya untuk menjayakan pengajian ni sangat ramai. Suami, anak-anak, keluarga dan rakan-rakan seperjuangan serta para pensyarah sangat-sangat membantu dan memahami. Cumanya Penjilidan belum dibuat lagi..in sha Allah dalam masa terdekat sebelum tarikh akhir saya akan submit. Sekarang agak sibuk dengan kerja hakiki..sabo aje la... Nanti dah siap jilid saya tempek kat sini juga ye.


Wasalam,
Su

No comments: