Wednesday, November 9, 2016

Dah 3 Tahun Dalam Dunia Blog

Assalamualaikum....

Sedar tak sedar rupa-rupanya dah 3 tahun saya berkecimpung dalam bidang blog ni ya.... Masih lagi baru dan masih lagi belum pandai attract pembaca. Tapi saya pun tak bagitahu orang saya ada blog... Hehehhh... Di facebook pun saya tak pernah share pasal blog saya ni. Kawan-kawan pun tak tahu...cuma seorang sepupu dan suami je tahu. Ni la salah satu sebab kenapa rating blog saya tak naik.... Tak apa..slow2...lagi pun penulisan saya biasa-biasa je... Saya pun nak penulisan saya ada manfaat buat semua... Setakat ni, saya tulis berdasarkan pengalaman saya sendiri je... Ingin juga join event blogger tapi tak kesampaian lagi sebab kebanyakan event dibuat di semenanjung... By the way, nanti tiba juga masanya saya share tentang blog saya di facebook dan instagram.... Sekarang ni sesiapa terjumpa dan terbaca je kot..hehehh..kalau ada sesiapa kenal..penpen la kat komen eh....

Wasalam,
Su

No comments: